dilluns, 10 de gener del 2011

Sortida amb Btt després de Nadal

Avui hem fet una sortida per poder cremar els Torrons del Nadal. Hem pujat per la urbanització dels Grecs i hem fet els corriols de la zona dels Dólmens passant pel Dólmen de la Creu d'en Cobertella i allà hem enllaçat amb la carretera asfaltada que va a la Cala Montjoi. Un desviament a mà esquerra a poca distància ens ha permès pujar per la pista que passa prop del Puig Alt i hem aprofitat per practicar una mica el "porteig". De baixada del Puig Alt hem seguit per la pista fins el trencant que enllaça amb un fort pendent fins arribar al començament del corriol que baixa a Cala Montjoi. Un cop allà hem agafat un trosset de carretera fins al trencant de la Punta falconera per baixar per la pista i rodar ran de mar. El grup s'ha "dividit" i els que ja no els quedaven forces han continuat per la carretera que arriba a la Gran Via. El valent grup que ha baixat han tingut el "plaer" de poder pujar per la "rampa" que surt de la Canyelles per acabar de "REMATAR" la feina.
Bona sortida, una temperatura primaveral  i un cel de gener sense cap núvol i unes vistes meravelloses d'un paisatge  privilegiat de contemplar i gaudir i que el considerem com "casa nostre".....mira, avui estic inspirat!